Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Το Καφενείο της Καμπάνας και η σχέση του Δήμου Κεφαλονιάς με τα ΑΜΕΑ στο Ευρωκοινοβούλιο

Την Παραμονή Πρωτοχρονιάς 2014 κατέθεσα στο Δήμο Κεφαλονιάς με αρ. Πρωτοκόλλου 60212/31.12.14 την επιστολή με τίτλο "Ένα «Χριστουγεννιάτικο Χωριό» στην Κεφαλονιά, ένα νησί μη-φιλικό προς ΑμΕΑ," καθώς και παλιότερη επιστολή μου σχετικά με το θεμα του Καφενείου της Καμπάνας με τίτλο "Έλλειμμα Αλληλεγγύης στην Κεφαλονιά, «Το Νησί της Ειρήνης, της Αλληλεγγύης και του Διαλόγου»" (δείτε εδώ το σχετικό ρεπορτάζ του portal "Κεφαλονίτικα Νέα") 



Την ίδια μέρα απέστειλα ταχυδρομικά τα ίδια έγγραφα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με κοινοποίηση στον Πρόεδρό του κ. Martin Schulz και τα ηλεκτρονικά έγγραφα μέσω e-mail σε λίστα αποδεκτών που περιλάμβανε τους συμμετέχοντες στην ημερίδα με τίτλο "Κεφαλονιά το Νησί της Ειρήνης, της Αλληλεγγύης και του Διαλόγου" που πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2013 στις Βρυξέλλες υπό την αιγίδα του κ. Schulz. 


Έχω ασχοληθεί και άλλες φορές στο παρελθόν με το θέμα της Καμπάνας (δείτε σχετικές "ετικέτες" στο blog agrypnocoma.blogspot.com), χωρίς ποτέ να έχω λάβει κάποια απάντηση από τους ιθύνοντες για τον απαράδεκτο τρόπο που σταμάτησε να λειτουργεί το Καφενείο. Αυτή τη φορά απευθύνθηκα στους φίλους του Δήμου στις Βρυξέλλες, με σκοπό βεβαίως να αποκαλύψω την υποκρισία της δημοτικής αρχής απέναντι στα λιγότερο ευνοημένα μέλη της τοπικής κοινωνίας, και ακολούθησα την επίσημη οδό: όχι απλά μια ανάρτηση σε ένα blog αλλά κατάθεση εγγράφων με πρωτόκολλο. Αν δεν κάνω λάθος, κάθε φορά που γίνεται επίσημη  έγγραφη αναφορά σε κρατικό φορέα, ο τελευταίος οφείλει να απαντήσει γραπτά εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, το οποίο έχω την εντύπωση ότι αντιστοιχεί σε περίπου ένα μήνα. 


Για να μη μακρυγορώ, ούτε αυτή τη φορά πήρα κάποια απάντηση (και επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου για την παράλειψη αυτή του Δήμου Κεφαλονιάς). ΟΜΩΣ απάντηση πήρα από Βρυξέλλες: συγκεκριμένα μέσω της επιστολής 302691/17.02.2015 ενημερώθηκα ότι η αναφορά μου έχει παραληφθεί και πρόκειται να καταχωρηθεί στο επίσημο μητρώο, μόλις στείλω το συμπληρωματικό στοιχείο της ιθαγένειάς μου. 


Ενημερώνω λοιπόν το Δήμο Κεφαλονιάς και την τοπική κοινωνία ότι έχω στείλει το συμπληρωματικό στοιχείο που ζητήθηκε και αναμένω επιβεβαίωση από τις αρμόδια υπηρεσία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ότι η αναφορά μου έχει δρομολογηθεί για εξέταση.


Λυπάμαι πολύ που οι εκπρόσωποι του Δήμου Κεφαλονιάς έχουν το θράσος να προβάλλουν προς τα έξω τον τίτλο "Νησί του Διαλόγου", τη στιγμή που απαξιούν να εισέλθουν σε διάλογο με τους ίδιους τους δημότες τους. Όμως βλέπετε ότι η υποκρισία και η αδιαφορία με την οποία μάς αντιμετωπίζετε έφτασε στα αυτιά των φίλων σας στις Βρυξέλλες. Τώρα πια θα αναγκαστείτε να μπείτε σε διάλογο: με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. 

Καλή συνέχεια.  


Ασημίνα Θεοφιλάτου
Διπλ. Ηλ/γος Μηχ/κός & Τ.Υ.
Καθηγήτρια Πληροφορικής
Αργοστόλι, Κεφαλονιά



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου