Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

Χειρουργική οικιακών συσκευών: Μέρος 2ο (η διάγνωση)

Από το Σάββατο που ξεκίνησα να ασχολιέμαι με τα προβλήματα του Πλυντηρίου Βου έχω μάθει συγκλονιστικά πράγματα... όπως π.χ. ότι μια πολύ κοινή αιτία είναι οι μπανέλες των σουτιέν: εδώ δεν παίζει γιατί τα VS μου τα πονάω και τα βάζω σε ειδική θήκη για ευαίσθητα, γενικώς οι θήκες αυτές βολεύουν ΠΑΡΑ πολύ και για ένα επιπλέον λόγο: τα μικρά ρουχαλάκια δεν μπορούν να φύγουν και να βρεθούν στις σωληνώσεις με αποτέλεσμα να δημιουργούν τα θέματα που προσπαθώ να λύσω τώρα. ΑΦΟΥ το φτιάξω το ρημάδι, μέχρι και τα καλτσάκια θα μπαίνουν σε θήκες, δεν τη ξαναπατάω!

Στην προηγούμενη ανάρτηση είχα σταματήσει στην αντίσταση, που έχει σφηνώσει για τα καλά και δεν φεύγει με τίποτα: έβλεπα στα βίντεο τους τεχνικούς να τραβάνε την αντίσταση και αυτή απαλά να γλιστράει προς τα έξω και μουρχόταν να σπάσω το δικό μου! Ωστόσο μου έλειπαν δυο εργαλεία: η πένσα με λοξή μύτη και το εργαλείο με άγκιστρο που χρησιμοποιούσε ο κυριούλης. Πάω στο κατάστημα, βρίσκω τη πένσα... το άλλο εργαλείο δεν υπήρχε. Οπότε έκανα βόλτες ψάχνοντας καμιά ιδέα για πατέντα. Και πέφτω πάνω σε αυτό εδώ το σημειολογικό αριστούργημα:

Η εκδίκηση του Χίτσκοκ :-)
Δηλαδή συγγνώμη: και ταινία, και τρόμου, και για πουλιά, και από την Interfilm. Υποκλινόμαστε στον Marketing Manager της εταιρίας :-))))))))

Όμως λύση για το άλλο εργαλείο δεν είχα... τα παιδιά του μαγαζιού με ξερουν χρόνια, έχουμε φτιάξει μαζί αμέτρητες κομψές πατέντες. Και η ιδέα ήρθε: μου φέρνει ένα ξύλινο χερούλι γενικής χρήσης και μου λέει να, εδώ πάνω θα βιδώσουμε ένα άγκιστρο. Και συμπληρώνω εγώ: από την άλλη μεριά θα βιδώσουμε ένα άλλο άγκιστρο άλλου μεγέθους και διαμέτρου, και θα το κάνουμε 2 σε 1 το εργαλείο. Γι'αυτό η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει, όσο και να μας πατάτε κάτω: θα βρίσκουμε τη λύση και θα είναι και καλύτερη από τη δική σας! Κόστος: 1,20 Ε :)

Το εργαλείο - πατέντα. Πήρα και δεύτερο (ίδιο από τη μια πλευρά, άλλο άγκιστρο από την άλλη για ακόμα μεγαλύτερη πρακτικότητα) γιατί διαπίστωσα στη συνέχεια ότι είναι πάρα πολύ χρήσιμο για την ανέλκυση βαριών αντικειμένων, όπως π.χ. ο κάδος του πλυντηρίου (στην επόμενη ανάρτηση οι λεπτομέρειες!)


Όμως το πρόβλημα παρέμενε: η αντίσταση ακλόνητη. Οπότε, απεγνωσμένη, γράφω ένα σχόλιο στο βιντεάκι του κυριούλη... και απαντάει! Και μου γράφει το τηλέφωνό του να τον πάρω! Και παίρνω, βγαίνει τηλεφωνητής, αφήνω το δικό μου νούμερο και με παίρνει αυτός! Και μου προτείνει να αφαιρέσω το σωλήνα που οδηγεί από τον κάδο στην αντλία (sump hose). Εύκολο: το έχω ήδη κάνει στο άλλο πλυντήριο.

Το περίεργο είναι ότι δεν έχει "μπίλια προστασίας" (siphon ball), ούτε παγίδα για τον εγκλωβισμό μικροαντικειμένων. Βρήκα ένα μικρό κέρμα, καθάρισα το σωλήνα, κοίταξα μέσα στην τρύπα - πλέον η αντίσταση φαίνεται από εκεί - αλλά δεν βρήκα τίποτα. Γύρισα τον κάδο σιγά-σιγά μήπως "πέσει" στην τρύπα το εγκλωβισμένο αντικείμενο... τίποτα. Οπότε δεν μένει παρά μια λύση: ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ. Στο Μέρος 3ο. (τριλογία έφτιαξα πάλι... ας είναι τουλάχιστον αίσιο το τέλος του "δράματος"...).

Και μαζεύω τώρα το κουράγιο για να ανοίξω τον "ασθενή"... τόσο hardcore επέμβαση σε συσκευή δεν έχω ξανακάνει. Tomorrow is the big day... θα επανέλθω με το αποτέλεσμα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου